Tuesday, September 2, 2008

Suve-lahe-aeg

2008
Suvi

Suve alguses olin Tallinnas. Juuni keskelt läksin Valgamaale, Läti piirile. Seal elas minu JUBE VANAEMA, kes, nagu tavalised vanad naised, ei suutnud oma suud lukus hoida ja aina vatras, kui õudne oli olnud tema kevad vehkivate käeliigutustega. Ja talle meeldis ka minu väiksemaid vigasid kõva häälega ja pikalt-laialt kritiseerida. "Oi küll sa teed seda valesti ja see on sinu süü. Sa hingasid valesti ja astusid valesti!"
Siis ma läksin Sangastesse. Seal on minu pere talu. Me ujusime emajões ja tegime palju asju.
Ma külastasin Sangaste lossi. See oli suur ja põnev, aga igale poole mul minna ei lastud. Käisin seal üksi. Öeldakse, et selles hoones kummitab, aga oli päevane aeg ja üpris eba-kummituslik atmosfäär. Ainsad kohad, kus oli hirmus, olid kelder (oma piinakambrite poolest) ja ülemine torn, kus oli mesilaste pesa. Ma käisin ka seal kirkikus, raamatukogus, postimajas ja Sangaste Rukki majas sõime igapäev lõunast või õhtust.
Kõige viimasena käisin Johanna juures Põlvas. Me ujusime ja käisime linnapeal poodides ja raamatukogus. See oli väga vahva. Igal öösel oli "After party". Me olime umbes kella kaheni öösel üleval ja meie sõber Monsa ööbis "After partyl".
See ongi kõik.

2 comments:

Liinzu said...

Hea teksti. Tore et iga lõigu kohta on pilt.

Inga ajaveeb said...

Kirjandi lõpus peab olema kokkuvõte.
Paranda vead: emajões
linnapeal
igapäev